bortförklaringar

Jag jag lever, trotts att det var sjukt länge sen jag skrev här, men jag har inte haft något vettigt att skriva om förutom att jag failar hela tiden, men det är inge kul att läsa/skriva om..

Jag fascineras över hur många saker jag vill göra, men så få saker jag väljer att verkligen ta tag i..
Är det omedvetet eller medvetet?
Att jag vill så många saker och jag till och med kommer på bort förklaringar för att INTE göra dom, jag förstår verkligen inte.. det kan ju inte bara bero på lathet..
Jag VILL gå ner i vikt.. Jag vill gå och sola.. Jag vill skaffa jobb.. jag vill städa rummet.. jag vill rensa garderoben..osv..
MEN! .. det är alltid ett jävla men!
Iallafall för mig just nu.. jag är en periodare när det gäller allt.

Jag kan vara svin duktig på allt ett bra tag och sen är jag sämst ett tag, sen blir jag bra och sen sämst.. ja.. som en jävla bergochdalbana..

Vikten för mig är ju absolut största prioritering, och nu vill jag verkligen att detta ska funka!
Målet nu är ju att jag ska kunna gå utan kofta eller långärmat till sommaren utan att jag ska känna mig obekvämast i hela universum, och att inte känna att folk stirrar på mig och skrattar åt mina fläskarmar.. För exakt så är det nu och så har det varit i alla år..
Jag vill inte känna mig som en levande jelloklump när jag går på stranden eller liknande.. usch
Jag vill åtminstånde gå ner till 68 i juni.. helst mer men jag ska försöka att sätta rimliga mål.

Update:
Jag vägde ca88kg för ett år sen..
I oktober detta år vägde jag 74,9kg och nu har jag gått upp igen till 78..

Nu ska jag väga mig, skriva matdagbok och göra hemma träning varje dag, jag började igår med morgonträningen som jag brukade göra förut, 100 magövningar och 40 armhävningar.. men idag så är jag ledig från utbildningen så jag ska köra lite pilates och nått sånt..
jag har saknat just pilatesen som fan, har blivit så sjukt stel i kroppen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0