December - du din ondskefulla månad!

Jag såg nu att jag fått några kommentarer i november som jag helt glömt att svara på, men jag tackar för dom :)
Och jag lovar att bli bättre på att svara, om ni lovar att bli bättre på att kommentera mer ;)

Ojojoj.. jag måste börja med en bortförklaring - jag är kär som ett as och jag har tillbringat julen hos han och hans föräldrar..
Jag vet att jag inte har rätt att bortförklara mig men det känns bättre så.. Det känns som att jag har gått på automatik nu under julen, jag har ätit konstant.. eller ja, kan nog inte ens kalla det att äta.. tänk er en konstant hets i 4 dagar - INTE OKEJ!
Jag är hemma nu, och jag inser hur jag förstört min kropp under dessa dagar, och inte nog med att det varit julafton.. pojkens båda föräldrar har fyllt år..
+ 1,8kg på en vecka.. trodde dock att det skulle vara så otroligt mycket mer, för det känns som jag gått upp minst 5kg.. blä..

Hela december vettu, Jag har fyllt år, 20 bast som jag var tvungen att fira ett gäng dagar.. mamma har fyllt år, julafton och sånt och snart kommer nyår.. omg..
mat-godis-alkohol-chips-läsk-kakor-tårta-mm.

Igår sa pojkens bror att han nog haft magsjuka dom senaste dagarna då han varit med oss under jul..
Min mage började mullra nyss.. jag håller tummarna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0