FredagFredagFredag

Jag känner mig sämst, så otroligt jävla sämst..
Jag har legat som en jävla säl och failat totalt med maten..
Men jag försöker att inte tänka på det, jag försöker att låtsas som ingenting för att undvika ångest.. mamma är hemma..

Jag känner mig lite små vuxen faktist, och jag gillar det inte..
Jag fyllde 20 för 12 dagar sen men jag önskar att jag var 3 igen..
Kunna gå fram till en när och kär, puta lite med underläppen och klämma fram en tår och få massa kramar och tröst..
Jag skulle behöva en kram.. och lite tröst.. inte för någon speciell anledning egentligen, jag bara vill..

Jag har APU (Ja, jag är tydligen "för gammal" för att ha praktik längre, nu är det Arbetsplats Utbildning..) i februari och jag har hittat 3 ställen som är sugen på att ta in mig och jag ska på möte med dom alla på måndag.. är lite små nervös faktist..
Jag går ju en utbildning med inriktning handel så jag ska träffa butikschefena på Gina Tricot, Lindex och Cubus..
Hoppas på att jag får va på Gina, gillar den butiken mest..

Jag hoppas ju verkligen att jag får en bra praktik som sen leder till jobb, som leder till en inkomst, som i sin tur leder till att jag äntligen kan flytta hemifrån! <3


Imorgon blir det nog utgång.. pallar inte sitta hemma..
Jag hade tänkt tillbringa helgen med J, min pojkvän, men han har inte hört av sig nått..
ÅH JAG ÄR SÅ SJUKT JÄVLA TÖNTIG! men jag ska inte höra av mig till honom! jag vill inte!

aja Peace out! Ps, KOMMENTERA och länka så jag kan läsa era bloggar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0