rörigtinläggdeluxe

Frukost - Shake: 111 Kcal
Mellanmål - mandarin + äpple: ca20+50: 70kcal
Lunch - Lax med grönsaker och potatis: ca 300kcal?
Mellanmål - mandarin + äpple: 70kcal
"Middag" - Mc nuggets meny, godis, olw stjärnchips, en punchrulle.: ca 100000000kcal (Detta ska vara stryket men bloggen gillar inte mig så det sparas inte som stryket.. aja)
Kvällsmat - Nudlar med fiskbullar: 196kcal

Om jag inte räknar med "Middagen" så blir det ett intag på 747.. inte bra men det duger..

ÅH jag känner mig som en vattenballong.. rund, uppblåst och dallrig.. blä

Jag vill mäta mig bigtime, fast samtidigt inte för jag vet att jag blivit fetare.. jag ska gå ner 2,9kg innan jag mäter mig igen hade jag tänkt, för då väger jag som när jag sist mätte..
Jag vill skriva ner allt jag äter igen, jag vill göra matsheman en vecka innan som jag ska följa, jag vill ha kontrollen igen.. Jag vill kunna planera att det datumet kommer jag väga så osv.. det kunde jag typ förut..
åh! varför förstör jag för migsjälv?!

Imorrn är jag ledig från utbildningen, så sjukt skönt.. Tänkte ta en heldag på mellandagsrean och jag tänkte ta pojken med mig, haha.
Ska försöka hitta något fint till nyår eller nått och typ nå skor och sånt..
Åh också ska jag komma på vad jag ska dricka på nyår.. ska in på systemet för 2a gången sen jag fyllde 20.. haha jag tycker fan att det är pinsamt att handla där :P känner mig yngre på nå vis.. aja

VAD SKA NI GÖRA PÅ NYÅR? :)



HAHAAH! jag kom in på en thinsposida nu och tyckte att det var skit kul att det var reklam för sånna jättegelebjörnar på sidan :P aja ^^ bara jag som har dålig humor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0