Dunkadunka i mitt huvud..

Ja vad roligt, jag har heltklart blivit beroende av nikotin än än gång.. Abstinensen gör sig väl påmind.. Jag som var så sjukt jävla duktig innan utbildningen började och sen blev det att dom jag umgicks med gick ut och tog en cigg och så har det fortsätt.. fuck it

Aja.. Jag funderar faktist på att börja på viktväktarna.. haha, jag har alltid mobbat det men när jag var mindre så gick jag ner typ 7kg med dom så det kanske inte skulle vara helt fyskam att ge det ett till försök..
För det är ju ganska uppenbart att det jag håller på med nu inte funkar, och jag har nästan stått på samma vikt i snart ett halvår..
Jag har fastnat och behöver en ordentlig spark i röven så jag kan komma till mitt mål nån gång.
Jag klarade 13kg själ och nu behöver jag hjälp med dom ca 20kilona som jag har kvar att bli av med..
Sommaren som kommer ska jag bada! jag ska ligga och sola bland alla andra människor, jag ska vara stolt över min kropp! sådeså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0