fail

Ett tips till mig själv är att om jag tänkt ha en lyckad och planerad dag så glöm fan inte att ta med lunch och mellanmål!
Sämst..
Igår så hade jag världens bästa dag enda fram till jag kom hem.. jag skulle haft med mig mellanmål för jag har tänkt att jag ska vara duktig och äta med jämna mellanrum för att slippa bli hungrig men jag glömde mellanmål så när jag kom hem så åt jag allt som jag såg och fick tag på, och sen försvann det ner i toan.. så sjukt jävla onödigt!
Och idag glömde jag både lunch och mellanmål.. dom jag umgås med på utbildningen skulle åka iväg ock äta lunchbuffé på kina.. ja.. jag behöver inte säga mer.. och sen när jag kom hem så var det exakt samma som igår..
Jag som inte har hetsat på jättelänge, och nu.. 2 dar i rad.. fuck..

Och som grädde på moset så är jag kär.. orkar inte med det här.. fuck it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0