sista spurten

Har ni tänkt på att det bara är 54dagar kvar på detta året? helt galet tycker jag..

Jag pratade med mamma förut om viktväktarna och hon sa att hon också ville börja med det men hon ville att vi skulle börja typ i januari.. Så då tänkte jag att jag tar en liten slutspurt nu och så ger jag järnet dom här sista dagarna på året, ska verkligen göra mitt bästa och jag satsar på att gå ner 6 kilo innan året är slut så det är bara att ta sig i kragen och kämpa!

Jag har gjort ett litet mat schema för morgondagen och på hela dagen har jag kommit fram till att jag ska ligga på 750kcal och det känns helt okej!
Jag ska försöka göra så varje dag nu, iallafall på vardagarna när jag har utbildningen att skriva ner dagen innan vad jag ska äta och när jag ska äta det.. På så vis minskar jag chansen på att jag trycker i mig något olämpligt :)
Och "morgonträning" ska det bli varje dag! jag ska satsa på att gå en timme innan frukost men om jag utav någon anledning inte skulle orka/vilja gå promenaden så ska jag göra 100magövningar och 40armhävningar, Imorgon tänkte jag faktiskt satsa på att göra båda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0