ökar intaget

Jag har insett att nu under utbildningen så funkar det inte att äta så lite kcal som jag försökt att göra..
Dagarna blir så sjukt långa och jag är trött hela tiden och orkar inget alls..
Ni skulle säkert klara det, det tvivlar jag inte på alls men jag blir helt galen utan mat, jag kan inte ha något socialt liv alls för jag blir helt cp.. Så jag har tänkt nu att medans jag går utbildningen och ska lära mig grejer så höjer jag intaget till typ +- 1000, så kanske jag orkar lite mer..
Jag hade ju tänkt att jag skulle vara skit duktig nu när jag fått rutiner igen men jag har bara gjort morgonträning, alltså antingen en timmes promenad eller 100 magövningar och 40 armhävningar, och det är ju verkligen bättre än ingenting men jag hade hoppats på att jag skulle ta tag i träningen på friskis&svettis också.. Men när jag slutar utbildningen så är jag helt sjukt trött, orkar inte ett skit.. Men jag hoppas att det blir lite bättre om jag äter lite mer..

Till veckan tänkte jag nog fixa gymkort också, att jag bara lägger på det till mitt jympa kort.. dock hänger det på om jag får pengar av pappa för jag äger 150spänn som jag måste hushålla med till typ den 27e..
Jag hoppas att jag får pengar så jag kan gå på gymmet direkt efter kursen, det skulle vara awesome.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0