Don't ever look back, don't ever lock back

En fredag och jag är hemma, jag är inte ute och super.. crazy

Sitter och mumsar på lite Cola zero och letar upp lite nya fler bloggar att följa, mys.. och om man bortser från frukosten så är detta en jävligt bra dag, det trodde jag ioförsig igår också vid den här tiden min idag SKA bli en bra dag sådeså :)
Frukost - 317 + Middag - 115 = 432kcal
Jag måste antagligen äta något mer sen innan jag ska sova eftersom jag verkligen inte kan somna om jag är hungrig :/ Det blir nog lite köttsoppa, kanske..

Det blir en dag runt 500 istället, en fredag på 500 kcal helt galet :P iallafall för mig..
Imorgon blir det dock vin, jag ska till en kille och vi ska dricka lite och spela lite tvspel SUPER NINTENDO! nostalgi <3

Det kommer antagligen bli så att jag måste äta där, men vafan jag får göra det bästa av situationen.. blir nog awesome

Kommentarer
Postat av: zero

Åh vad glad jag blir av att höra det. Det blir en sån energikick som är bättre än det mesta. När man får kramp i käkarna av att man inte kan slappna av i någon muskel i ansiktet.

För mig var mer än ett år sen jag hade något skrattanfall.

Många kramar

2010-10-15 @ 21:06:38
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0