Kurs start

Grymt skönt att ha något att göra nu!
Ska gå kursen måndag till fredag 9-16 men nu i början är det lite andra tider.

Jag tänkte inte att idag skulle bli så pass lång som den blev och dom bjöd på bullar och jag tog en :/
det sög.. men hade jag inte tagit den så hade jag säkert råkat tryck i mig något annat dåligt.
Frukosten blev iallafall yoghurt - 130kcal, bulle - typ 250kcal, nudlar med grönsaker - 127kcal, liten morot - 20kcal = 527.
Dock sa mamma att vi ska äta på mcdonalds eller max idag, och jag har ingen aning vad jag ska äta.. måste googla lite på det, men tänkte att jag tar en kvälls promenad också sen så slipper må jätte dåligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0