new low

-2hg från förra veckan, MEN det gör endå stor skillnad för förra tisdan vägde jag 75,1 och nu 74,9.. grymt kul!

Och det roligaste är nu att för varje litet kilo, för varje litet gram jag går ner så är det "a new low", en ny lägsta vikt..
Jag är så grymt glad att jag går åt rätt håll men endå är jag grymt besviken på mig själv.. jag har verkligen inte skött mig i veckan, jag har ätit glass, chips, saltapinnar, wok m.m.
Jag var helt hundra på att jag skulle få skriva plus på alla papper men det blev minus 2hg.. tänk då om jag hade skött mig, då hade jag gått ner massor! kanske..

Jag får be om ursäkt för grymt dåligt skivande och uppdaterande här, men som ni vet så har jag börjat utbildning och det känns fan som skolan all over again :P men det är endå grymt skönt att ha något att göra..
Jag har varit aptrött efter kursen och har inte orkat skriva.. sorry,, ska bli bättre :P
Jag vill bara säga att jag har massa knubbisar i klassen, som är GRYMT mycket större än vad jag är..
och jag känner mig äcklad, men endå så mår jag bra..
Jag känner mig lite som dom jag klagade på förut, dom som umgås med fulare/fetare personer än dom själva för att få en liten egoboost..
Jag kan dock säga till mitt försvar att jag inte själv valt att vara med dom, vi har blivit indelad i mindre grupper och vem hade kunnat tänka sig att JAG skulle vara minst i en grupp på 5 pers.. tjockisgruppen deluxe..
Äh vafan, även jag förtjänar att få en liten egoboost ibland.. eller?

Idag är jag ledig, och ensam hemma nästan hela dagen.. så idag tänkte jag ta en hemma tränings dag.. så mycket som jag orkar!



Och jag tror att jag är kär.. men bara kanske..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0