Ny start

Hallå där, Elin här!
Föredetta "http://sommarsmal.bloggplatsen.se" Jag blev tyvärr avstängd samma dag som många andra så jag börjar helt enkelt bara om här..
Hoppas att ni få som höljde mig hittar mig igen! :)
En riktigt bra ny start känner jag, ett vitt papper..
Skit i allt som varit för nu är det nya tag som gäller!
Jag känner mig lite småstark nu och tror att jag har tillräckligt med motivation att ta tag i vikten igen!
Jag köpte ju sånna Allevo Fiber + och av någon anledning så slutade jag äta dom.. vet inte varför..
Nu när jag blev avstängd på bloggplatsen så kollade jag igenom hela min blogg och insåg att jag faktist vart positivt överaskad hur dom funkade, ATT dom funkade..
Och det var ju mycket lättare att hålla mat tiderna för man ska ta 2 sånna en timme innan man äter och då sväller dom och fyller ut magsäcken ..
Så nu tänkte jag att jag ska börja med dom igen! blir nog awesome..

Kommentarer
Postat av: Francesca

Ja, du är tillbaka! Tack för att du gav mig adressen till din nya blogg! :)



Slår nästan vad om att min blogg blir borttagen snart. Hon har varit inne på min blogg såg jag, hon har till och med lagt upp ett citat från min presentation i det där inlägget... -.-





Om min blogg blir borttagen så ger jag dig givetvis adressen till min nya.



Kram. c:

2010-10-13 @ 14:17:15
URL: http://byefatty.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0