Idag

Ja idag var jag på ikea, och det blev en korv med brö.. så jävla onödigt
Alltså jag tycker att korv med bröd är grymt gott men sen jag började räkna kalorier så känns det inte värt det, samma med nötter och vanlig läsk..
men på en liten korv är det typ 300 kcal.. jag hittade nån sida där det stog att en korv+bröd+ketchup+senap var 260kcal.. verkligen inte värt det.. men nu blev det så..
Det blev också en hembakt kanelbulle.. också grymt onödigt..
Aja, så denna dag ser alltså ut såhär : Nudlar (200), grönsaker (15), Korvmedbröd (260), Kanelbulle (250?) = 725.
Det var ganska bra nu att jag satt mig ner här och skrev ner vad jag ätit, jag var supernära att gå och rota i skafferiet av ångest för att jag redan förstört hela dagen, men så jävla illa var det ju inte :P
Så om jag inte trycker i mig nå mer så är det ju ganska lugnt. bra bra.
OCH VET NI VAD?! Nu är det slut med att bara sitta hemma och vara arbetslös! på måndag börjar jag en serviceutbildning! det kommer bli grymt kul och YAY för rutiner! :D

Kommentarer
Postat av: N

Sv: du ska typ hålla in dendär pilen som pekar uppåt (under capslock-knappen) på samma gång som du trycker enter så borde det fixa sig :)

2010-10-14 @ 08:25:00
URL: http://smallintown.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Nej jag bor i mellersta(västra) finland. Ungefär som umeå... :)

2010-10-14 @ 14:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0