..

Hur kommer detta sig? att för fyra dagar sen så hade jag 69sidvisningar och idag bara 2? 

Hjälp mig med att göra min blogg bättre, hjälp mig att göra detta till en blogg ni vill läsa.. komentera och säg vad ni tycker!

Imorse så vägde jag mig och mätte mig, för jag sa ju det att när jag kommit nedanför min förra lägsta vikt (75,3) så skulle jag ta tag i mätandet igen. Idag stog vikten på 75,1 och igår var det 75,0 men vad hade jag väntat mig när jag åt på donken.. jag får ju skylla mig själv, dock är jag bara glad att vågen inte stog på mer.
Måtten var ungefär desamma som för 3 veckor sen, vissa ställen hade minskat lite dock.
Det går iallafall åt rätt håll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0