wäwä

Jag har tänkt lite mer på folk som klagar på folk som vill bättra sitt utseende..
Kan det vara att dom inte vill att folk sa nå den kroppen dom vill ha för att då kanske dom blir snyggare?
Alltså dom kanske gillar att umgås med folk som är otränad, överviktig m.m?
Dom kanske får någon slags egoboost av att känna sig snyggare än dom i sin omgivning eller nått.. Jag vet faktist folk som umgås med fula personer bara för att dom ska känna sig snyggare själv, samma att man är med folk som är större än en själv.. aja

Idag blev frukosten en skål yoghurt (130kcal), Äpple (50kcal), Lunch och middag blev wok från stan, en sån med nudlar och kyckling (typ 700?) = 880kcal

Grymt jävla onödigt med woken.. och inte nog med det så känner jag mig hungrig nu igen.. ska nog kolla vad vi har för soppor och ta nån sån.. om jag inte minns fel så köpte jag en burk tomatsoppa för ett tag sen, det kanske blir gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0