yeah yeah, wow wow

Ja nu har jag försökt förstå mig på hur fan man gör bloggen mer personlig och jag lyckades endå ganska bra för nån med noll koll :P
Dock den där vita rutan som sticker ut brevid headern förstår jag mig inte på, är det någon som vet hur jag får bort den får ni gärna säga till :)

OCH ingen hets! *klappar mig på huvudet* haha, bra, äter köttsoppa nu vilket gör att dags intaget blev 530.. helt okej :)

Och jag har tänkt så här, att morgondagen får bli en "ångestfri" dag :P eftersom jag inte vet hur det blir med mat och jag inte kommer vara hemma och plus att jag kommer dricka alkohol.. jag skriver inte ner något och gör bara det bästa av dagen och så sätter jag igång igen på söndag, det blir bra :)

OCH jag har skaffat en nu telefon :D sony ericsson experia x10 mini pro, längsta namnet på en mobil någonsin :P haha aja jag kan blogga från den också! eller jag har ioförsig inte testat att blogga till blogg.se men det borde ju gå, det gick på bloggplatsen.se.
Enda nackdelen då är att det bara blir text men det får ni fan ta! :D

OCH jag är skit glad, vet inte riktigt varför, jag bara är det ! haha pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0