Mensvärk of doom

De senaste dagarna har jag kännt mig så sjukt uppblåst, magen har varit helt utputig..
har inte riktigt vetat vad det berott på men idag så PANG, världens hemskaste mensvärk.. värsta på läänge.
Det var en plåga att träna imorse men jag pinade mig igenom min vanliga morgonträning men jag klarade bara 5 minuter av pilatesen.. sämst. men bättre än inget.
Skönt att veta varför jag var uppsvälld också..

Det blev ingen stan igår så det blir idag med en kompis istället, ska strax åka..
Maten idag är lite av ett frågetecken.. Jag ska ta en shake och en banan nu innan jag åker iallafall..
Efter stan ska jag och min kompis dra till musikklubben/cafét så det blir köpemat, och om jag känner min kära vän rätt så vill hon ha nått fettigt.. får se hur det blir med den saken..
jag tar med mig nån påse shake.. bra att ha.. och får göra det bästa jag kan av den här dan. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0