Bara jag som har panik inför sommarn eller? Gaah

hur kan man väga exakt samma i flera dagar? jag börjar tvivla på min våg..
Jag är precis på gränsen vill en ondskefull siffra, och jag har gjort allt jag kan de senaste dagarna för att komma bort men inte ett skit har hänt.. inte ens ett hekto.. det är lite konstigt tycker jag.

Ikväll ska jag jobba på en musikklubb/café i stan och det känns skönt att ha något att göra..
Livet som arrbetslös är inget för mig.

Jag har köpt fler nutrilett shakar nu.. jag är egentligen emot shakes och andra bantnings grejer.
Tycker att det är överpris för skit.
Men just nutrilett shakearna gör jag undantag med, dom är ganska billig och kalorisnåla.. Dock är dom på tok för goda tycker jag, för söta.. dom känns inte nyttiga.. men men.

Jag har lite kvar utav herbalife pulvret som jag käkade för EVIGHETER sen, känner att det är dumt att slänga det så jag tar en sån shake och en banan till frukost för jag står mig bättre på det. Frukost är ju viktigaste målet.. viktigt viktigt.

Frukost-shake+banan = ca 300kcal
"Mellanmål"-nutrilettshake+2äggvitor = 151kcal
Middag- vet inte än, lär bli nudlar med nått, typ kyckling .. får se vad ica har att bjuda på sen. 100+?
Mellanmål/Kvällsfika- shake+nått = 111+?

Typ såhär ska dagarna se ut för mig nu ett tag tror jag.. plus träning såklart.
Jag kör min klassiska morgonträning innan frukost varje dag nu, 100magövningar och 40 armhävningar.
Sen ska jag ut och gå en timme dom dagar jag kan och/eller göra nån hemma träning av nå slag.. typ dans eller pilates..

sommar snart.. helt galet tycker jag.. jätte snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0