weey

Vaknade.
Tog p-piller och en koffein tablett.
Vägde mig.. och se på fan.. 6:e morgonen med exakt samma vikt.. galet kul eller nått..
Gjorde 100 magövningar och 40 armhävningar
Tog en halv banan
Gjorde 45min Pilates
Vägde mig igen.. MINUS 3HG!! Det är nog första gången i mitt liv jag blir glad för så lite men woohoo!
Tog andra halvan av bananen och en shake.

Så har morgonen sett ut..
Känner att idag blir en bra dag :) OCH FYFAN VA BRA ATT VÅGEN INTE VA PAJ! och att det blev minus och inte plus!

Pilatesen ska jag fösöka göra typ 5dagar i veckan i fortsättningen. Awesome.

Idag har jag än sålänge ätit en banan och tagit en shake. (211kcal)
Typ klockan 3 så blir det antgligen nudlar med grönsaker och unclebens sötsura sås <3<3<3<3
Sen ska jag på stan och kika om jag hittar något nytt och fint.
Sen klockan 18 så blir det en shake och kanske en banan. (211kcal)
Sen blir det möte.
Sen en shake typ vid 21 för jag kan verkligen inte sova om jag är hungrig. (111)

Känns som en bra dag.
Fan nu glömde jag mäta mig.. gör det imorrn istället. PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0