474

Dag 2 med perfect hoodia och jag måste säga att jag tror att jag är kär!

Men känslan jag har i kroppen är dock en sån känsla som säger att jag inte är duktig, att jag äter massa onödigt..
Men när jag sitter och räknar ut dags intaget så ser jag att jag är svinduktig (för att vara jag).. 474 är för idag, kanske blir en bit äpple eller mandarin sen innan jag ska sova eller nått men endå.. är fortfarande lite stolt över mig själv..

Nu känner jag faktiskt att jag ska försöka sluta skriva om dom där jävla perfect hoodia och om hur bra jag tycker att dom är, kanske blir något ibland om jag ändrar eller så..
Men jag kommer att äta dom varje dag nu så om nån undrar något om dom eller så så är det bara att fråga! :)

Jag måste bara säga.. jag satt på facebook nu och såg min gamla klasskompis och FYFAN VAD HON ÄR SNYGG!, hon är så underbart snygg..
EXAKT den kroppen hon har, vill jag ha! sådeså! Jag SKA ha!

Och nu är det fan dags att börja peppa inför sommarn ju!
Ner i vikt, ner i vikt, ner i vikt, ner i vikt! NU KÖR VI!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0