533

Middagen blev en omelett med skinka och ost.. ost? varför? för det första så äter jag aldrig ost, så varför tog jag det nu? jag vet fortfarande inte..
Middagen blev 245kcal och egentligen är det inte mycket för en middag men med tanke på att hela dagens intag innan middagen var 288 så känns det super mycket..

Och inte nog med det.. efter maten så fick jag världens choklad sug och tänkte att jag kunde ju ta EN bit..HAH!.. Jag kunde inte stoppa mig själv.. Choklad på choklad på choklad..
blä!
Nu är det typ okej.. jag räknar att intaget idag blev 533kcal..
Jag kanske tar en bit äpple innan jag går och lägger mig men jag vet inte än..

Jag bad mamma handla quorn idag så jag ska nog ta nått sånt till lunch imorrn.. och en zero.. mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0