Bra idé

vad är grejen med att jag får för mig att allting är en bra idé när jag är hungrig..
Jag var på ikea igår med baby och blev sjukt hungrig, jag tänkte att vi kunde gå till kiosken och köpa någon korv..
Jag tänkte noga på av jag skulle köpa och kom fram till att jag var sjukt sugen på en french hot dog och tänkte att "ja men det har jag ju inte ätit på 100år och kommer ju inte få nån ångest eller så om jag är duktig resten av dagen".. yeah right, så fort jag kände mättnadskänslorna komma så blev jag äcklad över att dom kom ifrån en jävla korv.. det var alldeles innan jag skulle hem också så jag var besviken på mig själv att jag inte kunde vänta till dess så kunde jag ha ätit något bra och slippt hetsen som blev när jag kom hem..
Och i förrgår blev det ju samma sak med mc donalds.. mongo jag.

Jag ska verkligen försöka att äta regelbundet igen, för att slippa bli så hungrig att jag tar det närmaste som finns till hands vilket oftast leder till hets.
Dock kommer det bli svårt att äta regelbundet när jag äter hoodia tabletterna för jag blir inte sugen på något..
Ja jag hade inte tabletterna med mig igår bara så nu vet.. tror nästan inte att jag hetsar när jag tagit dom,tror jag iallafall, har inte tänkt på det..
Men i vilket fall så håller ju inte tabletterna hela dagen om jag inte tar dom hela tiden och faktist, hade jag hafft fler och dom inte var så dyr så hade jag lätt tagit tabletterna med jämna mellanrum under hela dagen.
Men nu kan jag ju inte det, så för att inte riskera att jag ger efter till en hets när tabletterna slutat verka så borde jag ju äta regelbundet..
Ska försöka att bli bättre iallafall..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0