Love this feeling

Vaknade nyss efter 17½timmes sömn och magen är helt tom, helt tom ..

I flera dagar nu har jag varit så sjukt uppblåst och känt mig som en vandrande vattenballong..
Men poff så känns det hur bra som hellst.. har gått ner allt jag gått upp under jul och lite mer :) känns skönt och det känns som jag kommit upp på hästen igen och är på rätt väg.

Jag har blivit sjuk och matlusten har minskat nu för varje gång jag sväljer så känns det som jag sväljer sandpapper.. det är typ det enda bra med ont i halsen.. att jag både tappar ork och lust att äta..
Det sämsta är att jag har asmycket vilja att träna och gå på promenader men jag har ingen ork och jag måste vänta tills jag blir frisk för annars blir jag aldrig bättre.
Så jag får vara duktigare med maten i stället..

Jag har haft ett konstigt sug den sista tiden efter varma koppen, och det är sjukt hur gott det är, Grymt underskattat!
Eller ja.. "Cup a Soup" heter dom jag köpte, mums.
Jag åt en nu till frukost och den var svingod, Thailändsk Curry Kyckling - 75 kcal. amazing..



Jag brukar i vanliga fall aldrig ha nyårslöften men.. Mitt nyårslöfte för i år är att jag ska tänka mer på mig själv.. Skita i vad andra tycker och bara bry mig om vad jag tycker.. Nu ska jag må bra och nå min målvikt.. känns som 2011 är det år.. NEJ vänta. 2011 ÄR det år jag ska lyckas, sådeså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0