Love

Åh jag har typ knarkat americas next top model 15 de senaste tre dagarna och så precis sista avsnittet.
Tycker att det är sjukt tråkigt att det är slut men är sjukt glad för det var helt rätt person som vann om du frågar mig! <3
Såg nyss att tv3 bara är på tredje avsnittet så jag tänker inte skriva nå mer så jag förstör något för er som följer det på tvn :)
Ni som sett hela säsong 15 får gärna skriva till mig.. aja..

Jag skrev förut att jag skulle börja ta måtten igen när jag gått ner till vikten jag låg på då jag sist mätte mig, men jag har fan inge tålamod.
Jag känner mig "mindre" i kroppen men vågen står så gott som still..
Jag behöver känna att jag återfår all kontroll och jag tror att jag lättare får det om jag återupptar mätningen och inte bara stirra mig blind på kalori intaget och det som står på vågen.
Jag har tänkt att jag fortsätter ta väg och mät dag på tisdag så då tar jag och skriver ut allt här på bloggen..

Jag behöver motiva... nej.. jag har motivation.. jag har viljan.. jag behöver peppning och en spark i röven typ..
Jag tror att jag tar mig en sån "spark i röven-dag" på tisdag och lägger fram min absoluta startbild (för ca 11kg sen) och jämför måtten och vikt som jag hade då, med en bild på hur jag ser ut nu och mått..
Försöka sluta se hur långt jag har kvar, och istället se hur mycket jag har klarat själv och hur bra jag skulle må om jag fortsatte på det jag börjat.
Försöka sätta upp realistiska mål, belöningar och liknande..
JAG VILL JAG VILL JAG VILL! och jag ska.. för min skull endast.. :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0