måndag

frukost - shake - 111
Mellanmål - mandarin + äpple - 70
lunch - Makaroner,korv och haricot verts - ca 400 ?
Mellanmål - Mandarin x 2 - 40

Det är shemat för dagen på utbildningen.. sen blir det nån liten middag och nått när jag kommer hem.

Jag måste bara säga : Fyfan va skönt det är med träningsvärk! :)
Gjorde magövningar och armhävningar idag igen och fyfan, dom första var nästan lite plågsamma men sen - MMMUMS!

Jag glömde att säga igår att när jag städade rummet så kom jag ihåg att jag köpt en sjukt snygg blommig jacka på mellandagsrean..
Den är väldigt sommrig och väldigt fin, jag tog även medvetet en i mindre storlek :P 2 storlekar mindre för att vara exakt..
Haha men den SKA jag ha i sommar, sådeså!

Mamma tyckte att jag va dum i huvudet att jag köpte en för lite jacka men "Men du är ju så jälva tjurig när du väl får för dig nått så du kommer ju säkert komma i den där.."
AWESOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0