pirr i magen

min mage kommer må mysigt imorgon <3 träningsvärk

Gjorde nyss 100magövningar och 40armhävningar.. känns som det var 100år sen sist..
Är på tok för fet och otränad nu, dax för ändring på det och jag vill verkligen ta tag i den dagliga träningen igen.
Det pirrar ju skönt i armarna och i magen.. mys

Jag fick för mig nyss att jag bara ska "äta" flytande saker idag.. vet inte riktigt varför och jag tror inte att jag kommer göra det men endå... haha
Tog en shake till frukost - 111kcal.. idag ska jag var duktig.

Jag blir sur på mig själv när jag inte är vi datorn på länge, och när jag väl går in så ser jag att bloggar jag följer har blivit flyttade eller borttagna.. och jag har ingen aning vart dom är :(
Nu efterlyser jag en speciell blogg! http://luftbank.blogg.se/
Francesca! lämna en kommentar så jag vet vart du tagit vägen, om du bytt adress så vill jag jätte gärna fortsätta följa dig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0