tidsfördriv

Åh, jag har städat rummet idag.. grymt skönt nu.. dock tog det flera timmar, det är fortfarande inte klart.. jag har typ hyllan och damtorkning kvar men endå..
Det är en dra grej att göra om man vill döda massa tid och inte tänka på mat.
Jag har ätit ca 300kcal idag.. mamma är och handlar sallad från pizzan nu så ska snart äta.. utan ost, bröd och sås.
awesome
OCH! på tal om tidsfördriv så har jag blivit beroende av ett alldeles underbart enkelt spel.. jag spelar det nu, eller ja jag lyckades slita mig från det en stund för att skriva här :P
Robot Unicorn Attack, helt amazing sök på det på facebook så finns det där eller gå in på länken: http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0