Perfect

Tänkte idag när jag var på väg hem från utbildningen  att jag ska maila stället där jag beställde mina hoodia ifrån för det det känns som jag väntat skit länge..
MEN när jag tittade i brevlådan så växte ett leende fram på mina läppar..
Min burk perfect hoodia har kommit! idag! WOHOO!

Jag ska börja ta dom imorgon och jag är skit peppad! hoppas verkligen att de funkar! det skulle vara grymt!

Jag kommer självklart skriva här hur jag tycker att dom funkar, OM dom funkar osv.. :)
Dock har jag inte sett nånstans hur många man ska ta om dan och så, bara att man ska ta 1-2st en timme innan man äter en måltid..
Jag tänker bara ta till lunch och middag till att börja med..
får testa mig fram lite i början så får jag se vad som blir bäst senare :)

Idag har verkligen varit en rövdag så imorgon måste bara bli awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0