lovande

Jag måste börja med att säga att det ser sjukt lovande ut med dessa Perfect hoodia :)

Jag hade utbildning idag som vanligt och i vanliga fall brukar jag äta 2 mellanmål och lunch och äta något på en gång när jag kommit hem.. Då har jag typ fått i mig 4-500 kcal bara på utbildningen..
Idag blev det frukost (=126kcal), Lunch (=112kcal), och ett äpple nu är jag kom hem (=50kcal)
vilket blir 288kcal och det känns helt underbart!

Jag vet dock inte om jag bara har en allmänt bra dag eller om det är tabletterna.. för jag tog ju ingen hoodia förrän en timme innan lunchen..
Jag åt frukost och så imorse och gjorde min träning som vanligt och sen bara "glömde" jag bort att äta mellanmål, det har jag faktist inte gjort förut så det var lite konstigt.. Jag var bara inte hungrig..
Sen tog jag bara en perfect hoodia och när jag åt så blev jag proppmätt på en gång!, jag var inte ens sugen på att äta..
Jag tror att jag både har en bra dag och att det är tabletterna.. jag hoppas att det är tabletterna..

Ska snart ta en till tablett och sen äta middag..


Kommentarer
Postat av: minnie

absolut är det tabletterna! man vill liksom inte äta hur mkt man än tänker på mat och sånt. så himla bra! jag tar 1 - 3 tabletter när jag går upp på morgonen och sen 1 - 3 till senare på dagen eller kvällen när jag känner sug och sånt igen. funkar verkligen jättebra på mig (:

2011-01-13 @ 21:08:47
URL: http://minnielight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0