hej hej

Var på stan idag med en tjej ifrån utbildningen för hon skulle köpa nån skjorta på lindex..
På "generous" avdelningen..
Jag kände mig lite töntig för jag skämdes som ett as över att gå på tjockis avdelningen.. okej jag vet att jag är tjock men jag behöver ju fan inte gå på tjockisavdelningar.. aja..
Vi åt på mcdonalds och när jag åt så kände jag att det inte kändes så konstigt som det brukar göra.. jag brukar alltid ha jätte mycket ångest och vara illamående efter jag ätit onyttig mat..
Men sen.. på bussen hem så kände jag för varje sekund som gick.. ångesten sa hallå och det blev toan för mig.. usch

Jag sa i något inlägg för ett tag sen att jag är "minst" utav dom jag är i samma grupp som på utbildningen.. det är iallafall 2 tjejer, två stoora tjejer, och då snackar vi 100-120 kilo..
Dom satt och sa idag att dom var "lite små mullig", jag ville bara skratta..
Alltså jag tycker att dom båda är jätte trevliga men dom är inte små mulliga och jag stör mig på att dom säger så..

Jag måste bara säga medans jag kommer ihåg det!! Ena av dom heter Stina och den andra Cecilia.. Stina iallfall sitter och klagar jämt på att vi alltid kommer in på att prata mat och sånt när vi har rast.. typ vad som är nyttigt och kalori innehåll och skit..
Hon sa att hon tyckte att vi skulle sluta prata om sånt för annars så skulle hon få anorexi eller bulimi..
Åter igen där så höll jag på att börja tokskratta men jag bet mig i tungan i stället..

Jag är lite mongis när det gäller riktigt feta personer.. jag är rädd, äcklad.. jag håller mig ofta lite på avstånd som att det skulle smitta.. jag är konstig jag vet men jag gillar inte fett..

Haha, ni som inte läste min förra blogg tror säkert att jag är värsta spinkisen nu, men icke..
hm jag tror inte jag sagt min vikt och så i denna blogg men aja..
Jag tänkte skriva min vikt nu men jag skäms.. SPECIELLT när jag mobbat tjockisarna.. aja jag säger sen :) kanske..

Kiss kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0