blaha

Idag har varit en riktig depp dag, har försökt att inte underhålla mig för att inte bara ligga och sura och stirra upp i taket hela dagen..
Jag håller på att förbereda till då pappa åker bort i 3 veckor i februari då jag ska bo där..
Han har inget internet så jag måste köpa och ladda på mitt comviq surf, jag kan inte ladda ner något med den eller typ lyssna på spotify för då tar internet slut skit fort..
Så jag håller på att förbereda lite inför då jag ska vara där genom att ladda ner filmer, musik och träningsvideos och sånt..
Jag har än så länge laddat ner ca 18 filmer och 4gb musik.. jag tror jag klarar mig :P  jag har massa träningsvideos sen tidigare så jag ska bara kika om det kommit ut nått nytt bra.
Aja.. bra tidsfördriv..

Jag är skit peppad och nervös samtidigt inför nästa vecka.. på måndag ska narrow ha en tävling om vem som går ner mest på 4 veckor, jag blev skitglad när jag läste det!
Det är exakt nått sånt som jag tror jag behöver för att det ska hända nånting.. oh crap, jag längtar. 

På tisdag också så skriver jag officiellt ut vikten här också, kanske mått och sånt med så..

Ja, det känns som jag inte skriver något vettigt .. så nu slutar jag :P puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0