fan

Min dator tycker inte om mig..
Imorse innan jag skulle till utbildningen så skulle jag in och skriva in vikt och de till tävlingen på narrows blogg, som jag längtat som en tok till btw.. då kände internet för att inte funka så jag tänkte fixa det när jag kom hem.
Ett antal timmar efter så får jag till internet och ser då att jag missat "inskrivningen" och tävlingen hade redan satt igång..  fan fan fan

kanske lika bra, vem vet.. förstoppad igen..
Imorrn ska jag ut med vikt och mått här så får ni se hur fet jag verkligen är..

GONATT




Kommentarer
Postat av: narrow

ne men skriv din vikt och längd så kör vi! :D Inte försent! HEJA!

2011-01-25 @ 07:39:26
URL: http://narrowest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0