lala

igår morse när ja ställde mig på vågen var jag 100% säger på att det skulle vara minus på vågen för jag kände det i kroppen och så... aja
Men den stog på plus..
Jag förstår inte, jag har varit duktig med maten, inte hetsat, ätit regelbundet och hållit mig på ett intag runt 7-900kcal om dan och inte ett skit händer på vågen förutom att den visar plus..

Jag har dock druckit sjukt mycket vatten och the och sånt och jag börjar misstänka att jag lagt på mig massa vattenvikt..
Men hur mycket kan man dricka egentligen innan kroppen börjar lägga på sig?
Jag vet att man ska få i sig ca3L vatten om dan och hälfter är räknat att man få i sig genom mat.. så alltså 1,5L ska man dricka om dan.. jag tycker personligen att det är lite men är det efter det som kroppen börjar lägga på sig eller va tror ni?

Jag kom och tänka på en grej..
Jag har haft mycker jobbigare med att kunna göra "nummer två" den sista tiden..
Jag har nästan alltid haft problem med det, blir förstoppad hela tiden men nu har jag fått för mig att det blivit sämre nu dom sista veckorna..
Och en skrämmande tanke slog mig att det kan ha nått att göra med hoodia tabletterna :(
Jag har ju ätit dom i nån vecka och jag vet inte om min mage inte tycker om dom eller nått..
Men är det nån som käkat Perfect Hoodia eller kanske nån annan hoodia och märkt nått på magen om den blivit trögare eller så?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0