amazing

åh fyfan! så sjukt otroligt skönt det var att simma idag! amazing! bajsa har jag fått gjort också! bra dag :) haha

ÅH, jag känner mig as härlig i hela kroppen.. mör, fast på ett skönt sätt.
Det blev en timmes simmande, typ 60 längder och jag körde lite ryggsim och bröstsim och så "trampade jag lite vatten"..
tydligen så är det sjuukt bra att simma, 300-350kcal i halvtimmen?!?
det kan ju inte stämma, eller?
i sånna fall har jag simmat bort ca 650kcal eller mer idag..? crazy

Jag har hittat den ultimata träningen för mig iallafall, så otroligt skönt och det är mitt i stan.
Jag har ända sen jag var lite trivts som en fisk i vattnet..<3
Det enda som är problem nu är pengarna..
ett årskort kontant går på 2400:- och om jag skulle ta på autogiro så det dras automatiskt varje månad så blir det 240:- i månaden, alltså 2880:- på ett år..
det är ju lätt värt det, men jag har inte råd.. sucks..
Jag ska nog ta på autogiro då jag får pengar nästa gång.. för alltså 60 spänn per gång? det är lite väl mycket..

Jag har ju tänkt att jag ska simma 3-4 dagar i veckan och det kommer ju bli ultimat när jag börjar praktiken i stan <3
Längtar tills jag kommit igång!


Kommentarer
Postat av: J.Lo

Härligt det låter med simning! Btw såg att du var med i samma tävling som mig (Narrowest) och oxå var en liten kortis ;)

2011-01-31 @ 20:56:06
URL: http://nertill43kilo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0