700

Det märks att jag kommit av mig lite när det gäller kaloriräkning..

Jag åt en sallad och med min räkning så innehöll den ca357kcal.. kan stämma ganska bra va?
ca 2dl isbergssallad, 3skivor gurka, ½ dl räkor, ½ dl champinjoner, 1dl kyckling, 3msk vitlökssås.

Jag åt även en brödbit som man får med, i pizzadeg men jag hittade inget om hur många kcal pizzadeg innehåller..
Den var på 20g iallfall om någon utav er vet vad pizzadeg har för kalorimängd så får ni gärna skriva det :)
Jag gissar på att det är runt 100, så jag räknar på det.

Då blir mitt dagsintag idag ca 700.. kanske lite mindre men jag avrundar alltid uppåt..
ganska nöjd fakist.

Jag hoppas verkligen att mina perfect hoodia kommer imorgon.. åh, känns som jag väntat i flera veckor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0