I'm back!

Nu så! nu har jag en sprillans ny, fungerande dator! <3
Nu blir det till att försöka bygga upp sån slags blogg här igen.. 

Ni ska bara veta hur jag saknat bloggen, trots att jag kanske inte var så där överdrivet aktiv här förut heller men det har endå varit skönt att ha någonstans att skriva av mig.. och nuså! nu är jag här igen :)

Det har regnat här hela dagen..blixt och dunder var det i morse.. mysigt men dock inte när man vaknar mitt i natten av det när man ska upp tidigt och jobba..
Det var uppehåll precis då jag skulle åka till jobbet och jag stog och velade om jag skulle vara slö och ta bussen eller om jag skulle ta cykeln och hålla tummarna på att det var slut regnat för dagen..
Jag var slö så jag tog bussen, inte helt fel val måste jag säga. priecis när jag slutade så öppnade himlen sig, typiskt.
Jag hade paraplyt med mig iallafall.

Iallafall, jag måste köpa mig regnkläder! jag var påväg hela förra sommarn och när jag har fortfarande inte skaffat mig nån.
Jag vet inte om det är den lata sidan av mig som inte vill att jag skaffar mig nå regnkläder för om jag gjorde det så skulle jag inte ha något att skylla på när det regnar och jag inte orkr gå ut och gå/cykla m.m..

Ikväll blir det en timmes prommis oavsett om det regnar eller ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0