onsdag

Alla vet ju att det bara är skit på tv vid 5-6tiden på morgonen..
I morse blev det att jag hade igång tyra banks show, dom tipsade folk som skulle banta och gå ner i vikt att göra det i smyg..
Det känndes lite fel att råda folk att göra sånt i smyg.. eller ja kanske inte..

Dom pratade även om "shave your head friends".. vänner som vi har omkring oss som vi tycker om men har dåligt inflytande på oss.
Som kanske får dig att ha dom där kläderna du egentligen hatar, skaffa frissyren som du verkligen inte passar i eller att välja pizza istället för salladen du tänkt ta..
dom vännerna..sabotage vännerna.. och att man inte skulle berätta för just dom om man vill lyckas med det man gett sig in på..
Alla har vänn nån sån vän.. jag har det iallafall..
Hon får ångest när jag är nyttig och bjuder mig på allt möjligt onyttigt.. hon vill inte att jag ska lyckas med att gå ner i vikt och sån, för hon inte klarar det..
Avundsjuka.

Aja, nu kör jag gärnet igen men kaloriräkningen iallafall..
Och jag tror att jag ska hålla käften om det den här gången..
Jag tror att det kan gå bättre om inte alla vet om att jag "bantar", jag gör det ju för min skull så varför ska alla andra veta om det?
Inte lika mycket ångest när jag råkar tabba mig.. det leder nog till minde hetsande och en "sundare" vikt nedgång.
Jag har ju i vanliga fall världens största käft så när jag har kommit på något jag ska göra så dröjer det inte länge tills alla vet om det.. men nu ska jag vara tyst.. jag kan ju alltid skriva här :)

Idag har jag än så länge tryckt i mig:
Frukost = Soya yoghurt + macka = 291 kcal
Lunch = "Fryst Pasta låda" = 288 kcal
"Middag" = Nudlar = 100 kcal
Skafferi besök : Nacho chips 50 kcal, saltapinnar 50 kcal
= 779 + nått till kvällsmat/fika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0