".......... har taggat ett foto av dig"

Min bästa vän la upp en bild på mig som hon tog på en förfest för ett tag sen.
Jag kommer ihåg att jag kände mig ganska snygg den kvällen.. jag hade en svart spetstshirt som jag hafft skitlänge i garderoben men aldrig använd, just för att jag använder ALDRIG något som visar armarna.. Mitt största komplex på hela kroppen. HATAR DET!
Men jag hade en sån dag att jag hade lie extra självförtroende så jag kännde, why not.. go wild..

"Elin <3 Finast i världen" stog som beskrivning.
Jag kände bara ilska.
Allt jag såg var armarna som vällde ut över hela bilden.
Hon ville bara vara söt, men jag kan inte annat än att vara sur för att hon la upp en sån fet bild.. tog bort taggen direkt.

Alltså är det så här det ska vara..
Ena sekunden låssas jag som att jag är nöjd med hur jag ser ut.. det funkar enda tills jag ser en spegel, en bild eller ser någon med min "önskekropp"..
Antingen isolerar jag mig i ett rum utan speglar, kameror och kläder eller så blir till att röra på fläsket och göra något vettigt med livet.

Alltså jävlar, det är snart sommar.. nu är det pepp pepp pepp som gäller om det ska hända nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0