rubrik saknas

Jag vet att jag varit sjukt dålig på att uppdatera här men när jag har satt mig ner för att skriva så har hjärnan stått still..
Jag har fullt upp med praktiken, jag hinner ingenting innan jag börjar och efteråt så är jag på tok för trött för att orka något.
Idag börjar jag 12 så jag tänkte passa på att gå in här en sväng.
Aja men jag har inte något vettigt att skriva om endå så.. men men..
Vägningen och mätningen denna vecka var ingen skillnad från förra veckan så det var inte lönt att skriva nått, tyckte jag.

Blä jag känner mig sjukt off idag, vet inte riktigt vad det är.. inte min dag.
Jag "flyttade" hem till mamma igen igår för pappa kom hem från filipinierna imorse.. nu blir det ingen mer underbar ensamhet för min del..

Aja, det jag sa förut om att jag gillar pappas analoga våg mer än den digitala vi har här står jag fast vid.
Jag återkommer på tisdag om viktskilnader tror jag..
Tills dess så ska jag försöka att ge gärnet gällande maten.. igen, jag vet..
Nu den sista tiden har jag levt på tok för "normalt".. jag har inte räknat kalorier och varit galet slarvig. nu är det nog!
Nu börjar jag genast med kaloriräkning igen, sådeså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0