Pulver

alltså vikten.. det är inte okej!
Imorgon är det väg och mät dag och som det ser ut nu så är det allt annat än lovande.. ucsh.

Jag var och nosade lite på viktnedgång och sen gick det åt helvete..

Idag ska jag banta.. tjockisbanta.
Jag ska dricka nutrlilett shakear, vilket jag är super emot annars..
Överpris för skitgrejer, när man lika gärna kan köpa vanliga soppor som tillochmed har mindre kaloriinnehåll än dom där bantningsprylarna.
Men, jag måste ju erkänna att det är så sjukt enkelt.
Bara att haffa med sig en liten shaker och nån påse så är man färdig. vatten och pulver, enkelt.
Jag ska äta nån riktig lunch iallafall, annars kommer jag va helt snurrig i huvet och det är inte så bra om jag ska stå i butiken och kassan..
Aja, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0