puss

Ja jag skrev aldrig nått igår.. ber om ursäkt för det men jag hade fullt upp.
Förra veckan då jag vägde mig med pappas analoga våg så vägde jag 76,5, och nu igår när jag vägde mig på mammas digitala så var det plus 1,7kg alltså 78,2.. måtten var typ samma som förra veckan, liiiite mindre på vissa ställen men endå inte värt att skriva om.

Alltså detta är fan inte okej.
Det måste börja ske minskning snarast om jag ska hinna bli lite fin till sommarn iallafall. så här kan jag ju inte se ut.. jag vill verkligen inte undvika stranden och springa runt i munktröja och långärmat hela sommarn igen. usch.

Aja maten och så går ganska bra nu faktist, jag har doch slarvat med mellanmål för jag har bara en rast på hela dan och det är lunchen så jag glömmer bort att äta mellanmål.. men jag försöker komma ihåg dom, jag har börjat äta bananer igen.. ja har varit lite anti bananer för jag har tyckt att det är sjukt mycket kcal i dom för att vara frukt, men det går snabbt att mtrycka i sig en till mellis och man håller sig mätt ganska länge såå.. helt okej.
Ikväll ska jag äta ute med min pojke.. jag är liite orolig för maten, det är ju lite omöjligt att äta nyttigt ute men jag får försöka göra mitt bästa.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0