Jag är inte död

Oj, ni är då ett gäng tålmodiga små varelser som fortfarande besöker min blogg :P
Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit på jätte länge men nu är det så att min egna dator har stendött så jag måste vänta tills jag har råd att köpa en ny.. Och det blir förhoppningsvis redan nästa månad då jag får LÖN! tihi, jag har fått jobb! :D det är jag dölycklig för!

Men ja.. ni förstår inte hur mycket jag har velat komma in och skriva.. men magkänslan har lixom sagt emot att jag ska gå in på pojkvännens dator eller mammas dator.. men jag kände att jag var tvungen att komma och förklara varför jag inte skriver..
Men jag kommer inte uppdatera så ofta dock, för nu sitter jag vid mammsens dator och jag känner att det skulle vara lite onödigt om hon hittar till min blogg.. ja, ni förstår nog..

Nu är det så här.. jag har kommit på en plan.. tror jag.. jag ska försöka börja leva mer hälsosamt.
Fortfarande gå ner i vikt såklart.. men verkligen försöka sluta med dummheterna.
De 2senaste gångerna jag hetsat så han jag sett blod droppa från min näsa.. Första gången det hände så tänkte jag "Vafan håller jag på med?!, det här är inte jag! fan heller att jag gör det här igen!" men andra gången kändes det inte lika farligt på nått vis..
Jag har mina stunder då jag inser hur vrickad jävla syn på mat och sig själv.. Jag kan fan stå ut med allt så länge jag går ner i vikt.. tänker jag iallafall..

Men nu är det ju såhär att jag inte går ner i vikt längre.. snarare så går jag upp.. i rasande fart!
Och jag känner för varje kilo, tillochmed hekto så kommer det stora dosen av tröstätande.

Jag har kommit tillbaka till mina dåliga vanor.. Tycker synd om mig själv, tröst äter, låtsas som att jag är nöjd med hur jag ser ut trotts att jag skulle kunna döda för att bli smal.. det jävligt onda cirkeln.
Jag äter - går upp i vikt - jag äter mer - går upp mer.. osv.

Min nästa sted är att försöka hitta styrkan själv, eller att hitta den hos en dietist..tror även en psykolog skulle vara bra att ha.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0