Tänka sig..

Jag vaknade i morse och en sak dök upp i mitt huvud - denna blogg! :)
Jag har helt glömt bort att den finns, jag hade för mig att den blivit blockerad och har sen inte tänkt nå mer på det..

Nu imorse var det något som drog mig tillbaka och jag kom till och med ihåg inloggen ;P
Jag trodde att bloggen skulle vara helt död men jag kollade statistiken och såg att det är några få som tittar in ibland :)

Jag såg även att jag fått två små kommentarer sen jag tog min lilla paus och tänkasig att två små kommentarer kan pigga upp och göra mig glad.
Två små ynka.. ni som kommer in och läser min blogg kan ju lämna nån liten rad tycker jag :)

Min paus har gjort mig bra måste jag säga, jag återkommer mer om det senare

Nu måste jag dra!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0