50talet :)

Vägning idag och jag har faktiskt ett leende på läpparna :)
JAG SER FEMMAN! :D

Jag har nu, sen jag vägde som mest sänkt mitt BMI från 37 till 24,9 och jag är nu nere på Idealvikt för första gången ever! :)
Kilona som jag blivit av med är hela 27,9kg! Helt otroligt!

Jag är inte klar än dock :)

Jag ska gå på shakes nu i 3 veckor till och sen blir det tillbaka till skräcken maten..
Jag vill verkligen bara få en normal och sund relation till maten nu, jag vill inte hetsa och jag vill inte få ångesten!
Så jävla less på det!
Jag vill vara frisk..

När jag slutade med shakesen i november så märkte jag på en gång att jag ofrivilligt åtegick till mina dåliga vanor och jag vill verkligen inte det.
Och för att undvika det denna gång så ska jag gå till en kurator i veckan och prata.. jag kanske till och med tar hjälp av en dietist.. får se.

Jag vill hitta en balans mellan mat och träning så jag slipper tänka 24/7 på allt som har med mat och vikt att göra..
Jag vill bara vara.. 
Jag vill äta bra, nyttig och god mat och även kunna "unna" mig filmkvällar och utekvällar utan att få ångest.. 
Jag vill även få  in en bra vana att träna regelbundet just så jag inte ska behöva tänka hela tiden på vad jag äter.. jag håller vikten endå.. Det skulle kännas bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0